Promo July 2018

Alhamdulillah, ada banyak promosi menarik yang ditawarkan oleh HQ buat pelanggan yang setia menanti. Pakej-pakej ini in shaa Allah berbaloi kerana lebih penjimatan ! Berikut adalah promosi yang berlansung pada bulan July 2018 : Al Fateh Gold RM130 sm/ RM140 ss 3 botol Al Fateh Gold Free Kotak Eksklusif Free postage Jimat RM25 Al Fateh…

Anak Tak Makan Kurma? Ini Caranya

Siapa tahu kurma? Siapa tak tahu kurma, bak kata Pak Belalang, orang itu pendek umur. Haha.. Ok jangan marah.. Gurau je.. Pastinya anda semua tahu khasiat dan kebaikan buah kurma bukan? Salah satu kebaikan kurma adalah memberikan kita tenaga. Jadi tak perlulah #pahlawanAl-Fateh berhujah panjang tentang khasiat kurma ni.. Masalah utama nya anak -anak tak…

Khasiat Madu

“Dan Tuhanmu mewahyukan kepada lebah, “Buatlah sarang-sarang di bukit-bukit, di pohon-pohon kayu, dan di tempat yang di bikin manusia.” (Qs. an-Nahl: 68) Merujuk kepada hadith di atas pastinya semua pahlawan Al Fateh yang genius tahukan khasiat dan keajaiban madu untuk manusia. Walaupun dah tahu, admin nak kongsi juga khasiat dan keajaiban madu ke atas manusia.…

Apa Yang Perlu Dibuat Ketika Menjengah Usia ‘Emas’

Kita masih lagi dalam tema membicarakan perihal warga emas. Kalau ada pengikut  atau pembaca Al-Fateh dari kalangan warga emas, eloklah fikirkan soal kesihatan. Seperti yang kita tahu, umur tua merupakan proses semula jadi yang dialami oleh semua orang. Bezanya bagaimana seseorang itu memilih cara untuk melalui kehidupan tua. Sama ada dengan terus kekal sihat dan…

AL – FATEH JUNIOR UNTUK ANAK – ANAK!

Hari pertama persekolahan pastinya tidak seindah yang disangka bila kita lihat, anak-anak pulang dari sekolah dengan keadaan lesu dan tidak bermaya. Penat belajar atau penat bermain? Dua perkara ini adalah hal biasa yang akan dilakukan oleh anak-anak di sekolah. Sebagai ibu bapa, anda mesti mahukan yang terbaik untuk anak-anak anda kan? Makanan berkhasiat yang disediakan…

TIPS KEWANGAN AL-FATEH

Hai Ibu Ayah dan adik-adik. Tahun 2017 sudah pun melabuhkan tirainya. Sekejap sahaja rasa masa berlalu kan? Diawal – awal tahun macam sebegini, pastinya ibu ayah tengah pening fikirkan perancangan kewangan dan persiapan anak-anak ke sekolah. Persoalannya, perlukah? Semestinya Ya. Hendak bahagikan yuran anak-anak, kelengkapan sekolah termasuklah buku-buku, alat tulis, pakaian sekolah dan macam-macam lagi.…